De laatste week voor vertrek - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Kimberley Happel - WaarBenJij.nu De laatste week voor vertrek - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Kimberley Happel - WaarBenJij.nu

De laatste week voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Kimberley

15 Oktober 2012 | Nederland, Zevenbergen

Nog 1 week en dan is het zover!
Uiteraard heb ik nu nog niet zo heel veel spannends te melden en is dit verslag eigenlijk alleen maar voor het maken van deze blog.

Ondanks dat ik al veel voorbereidingen heb gedaan, heb ik ook nog het gevoel dat ik best nog veel moet doen in deze korte week. Afgelopen weekend m'n feestje thuis gehad, echt een super avond was dat.
Iets om te herinneren als ik weg ben. Deze week zal ik mijn tas moeten gaan pakken en kijken of er nog dingen zijn die ik moet aanschaffen. Gelukkig komt Lotte me daar nog een beetje mee helpen.
Verder staat er deze week nog een heerlijke relaxed dagje sauna met mijn lieve mams op de planning, lunchen met m'n reismaatje (waar ik oa kerst en oud&nieuw mee zal vieren) en onze moeders, een 2 daagjse weg met m'n lief en elke vrije minuut nog met hem genieten en dan zondag een afscheidsborrel bij Charelli. Oftewel druk, druk, druk met allemaal leuke dingen.

Maandag de laatste dingetjes in orde maken en dinsdag moet ik om half 11 op Schiphol zijn. We checken met de hele groep van Australian Backpackers in en dan volgt de eerste vlucht, namelijk naar HongKong. Daar hebben we een hele dag en 's avonds vliegen we door naar Sydney.
Uiteraard volgt er dan echt een eerste verslag.

Verder hoop ik dat ik jullie kan vermaken met mijn reisverslagen en dat jullie me af en toe een berichtje achterlaten hoe het allemaal op het thuisfront is. Want ik blijf natuurlijk graag van alles op de hoogte :)

  • 15 Oktober 2012 - 19:10

    Marjo:

    Hoi Kimberley,
    Leuk hoor zo'n reisblog; ik ga het zeker volgen.

  • 15 Oktober 2012 - 19:45

    Betty:

    Goed zo; de blog is in de lucht. Weer iets om van je 'to do' lijst af te schrappen!

  • 15 Oktober 2012 - 21:07

    Marianne:

    Ik kijk nu al uit naar je verslagen :)

  • 15 Oktober 2012 - 21:35

    Tessa:

    Ik heb een mapje in mijn mailbox gemaakt met de naam 'reisverslagen Kimberley'! Ik sla ze allemaal op en als ik je dan keihard mis, ga ik gewoon jouw verhaaltjes lezen, hihihi!

  • 16 Oktober 2012 - 02:47

    Hans Van Zwol:

    Well it is finally here he Hope you have a good trip to Ausie we will be keeping an eye on your wanderings and say hello to everyone at home from us

  • 23 Oktober 2012 - 10:47

    Marjo En Harry:

    Hoi Kimberley,
    We hebben nog geprobeerd om je te bellen, maar dat lukte even niet; je was zo druk, druk, druk....
    Daarom wensen wij jou maar langs deze weg een heel mooie reis toe, met veel leuke en mooie dingen die je gaat ondernemen; met hopelijk veel leuke en lieve mensen om je heen en verder alles wat goed en wenselijk is.
    Goeie reis, en heel veel sterkte voor de moeilijke momenten.
    Liefs, Harry en Marjo

  • 23 Oktober 2012 - 10:47

    Marjo En Harry:

    Hoi Kimberley,
    We hebben nog geprobeerd om je te bellen, maar dat lukte even niet; je was zo druk, druk, druk....
    Daarom wensen wij jou maar langs deze weg een heel mooie reis toe, met veel leuke en mooie dingen die je gaat ondernemen; met hopelijk veel leuke en lieve mensen om je heen en verder alles wat goed en wenselijk is.
    Goeie reis, en heel veel sterkte voor de moeilijke momenten.
    Liefs, Harry en Marjo

  • 23 Oktober 2012 - 23:47

    Ruben:

    hoi lief! ik wil tegen je zeggen dat je er gewoon van moet gaan genieten, want dan doe ik dat ook! wens je het grootste plezier en ervaring van de hele wereld! hou van je lief, hele dikke x

  • 27 Mei 2013 - 20:16

    Amber:

    leuke reis blog ga ik zeker volgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberley

Actief sinds 15 Okt. 2012
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 51470

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 25 April 2013

Finally a dream come true

Landen bezocht: