Finally a dream come true - Reisverslagen van Kimberley Happel - WaarBenJij.nu Finally a dream come true - Reisverslagen van Kimberley Happel - WaarBenJij.nu

Finally a dream come true

Na jaren van dromen van is het eindelijk zover! Ik heb de stap gezet en ga mijn reis door Australië maken.
Na aankomst in Sydney zal ik eerst de Oostkust bezoeken en zo helemaal naar boven tot Cairns. Rond 20 december vlieg ik terug naar Sydney voor Kerst en Oud&Nieuw, een weekje Tasmanië en de Jackeroo cursus in Tamworth. Hierna is Nieuw Zeeland aan de beurt voor zo'n 5 weken.
Eind februari zal ik van Auckland naar Melbourne vliegen. Vanaf daar over de Great Ocean Road richting Adelaide en hopelijk met een ontzettend gave outbacktour richting Alice Springs. Vanuit daar vlieg ik eind maart naar Perth om daar nog in een paar heerlijke weken West Australië te ontdekken.

Recente Reisverslagen:

26 April 2013

Laatste verslag met o.a. Trip naar Exmouth

13 April 2013

Bunbury, Perth en meer

31 Maart 2013

Verzopen in de outback

25 Maart 2013

Restje Melbourne en weekendje Great Ocean Road

13 Maart 2013

Finally something from Melbourne
Kimberley

Actief sinds 15 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 51465

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 25 April 2013

Finally a dream come true

Landen bezocht: